Oferty pracy
To ludzie tworzą TEEKANNE jako firmę, dlatego dużą wagę przywiązujemy do tego, aby nowi pracownicy pasowali do naszego zespołu.
Dbamy o dobrą atmosferę pracy i chcemy aby każdy mógł czuć się u nas komfortowo. Na co dzień wzajemnie się motywujemy do działania, okazując sobie wsparcie i życzliwość. Cenimy poczucie humoru oraz szanujemy swoje odmienne poglądy i przekonania.
Zanim aplikujesz do nas, zapraszamy Cię do zadania sobie następujących pytań: Czy jako osoba pasujesz do TEEKANNE, jej produktów i wartości marki? Dzięki temu, co robimy, umożliwiamy ludziom cieszenie się zdrowszym życiem i traktujemy tę misję poważnie.
Jeśli chcesz podzielić się z nami tą pasją, to dobrze trafiłeś! Czy nasza oferta pracodawcy spełnia Twoje oczekiwania?
Jeśli odpowiedziałeś „tak” na powyższe pytania, sprawdź, czy któreś z naszych obecnie otwartych stanowisk może stać się dla Ciebie nową drogą zawodową.
Aktualne oferty pracy:
Chcesz być częścią grupy, która nieustannie pracuje nad zmianami prowadzącymi do większej efektywności zespołu? Nie boisz się zmian, dzielisz się pomysłami i masz chęć pomagania innym? Właśnie znalazłeś swoją przystań! TEEKANNE Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu, będącego jednym z największych producentów herbaty na świecie poszukuje osoby na stanowisko:
Junior Key Account Manager
Miejsce pracy: Kokotów (pow.wielicki)
Zakres obowiązków:
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z wybranymi klientami z rynku nowoczesnego.
- Kontakt z Klientem, prezentacje produktowe, przygotowanie oferty, negocjacje handlowe, monitorowanie realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa.
- Tworzenie oraz realizacja rocznych planów sprzedażowych opartych na kluczowych wskaźnikach efektywności KPI.
- Ścisła współpraca z Key Account Managerami oraz pozostałymi działami firmy (m.in. Działem Marketingu, Obsługi Klienta).
- Koordynowanie działań promocyjnych i ocena ich skuteczności.
- Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie we współpracy z kluczowymi klientami w sektorze FMCG na poziomie centralnym min. 3 lata – warunek konieczny.
- Znajomość pakietu MS Office ( Power Point, Ms Excel na poziomie średniozaawansowanym ).
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie biznesowe.
- Proaktywność w działaniu, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami oraz wewnętrznymi działami.
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.
To oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w profesjonalnym zespole wraz z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
- Bogaty pakiet świadczeń – karta MultiSport, ubezpieczenie medyczne, świadczenia w ramach ZFŚS, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, PPK,
kurs j. angielskiego. - Indywidualne szkolenia i rozwój.
- Dobrą atmosferę pracy opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku.
- Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
- Możliwość pracy zdalnej (2 dni w tygodniu) po okresie próbnym.
Wszystkie zainteresowane osoby, prosimy o składanie swoich aplikacji klikając w link: LINK
Chcesz być częścią grupy, która nieustannie pracuje nad zmianami prowadzącymi do większej efektywności zespołu? Nie boisz się zmian, dzielisz się pomysłami i masz chęć pomagania innym? Właśnie znalazłeś swoją przystań! TEEKANNE Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu, będącego jednym z największych producentów herbaty na świecie poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Analiz i Administracji Sprzedaży
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań związanych z obsługą zamówień i administracją procesów sprzedażowych w ramach klienckiego łańcucha dostaw.
- Wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennej pracy operacyjnej.
- Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny).
- Obsługa sprzedażowych baz danych.
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz.
- Wykonywanie innych prac dotyczących administracyjnego wsparcia działań handlowych.
Wymagania:
- Min 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta, w firmie o profilu produkcyjnym.
- Znajomość pakietu MS Office (w tym w szczególności bardzo dobra znajomość MS Excel, Power Point).
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie zadań.
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i w piśmie.
- Umiejętność szybkiego uczenia się, analitycznego myślenia oraz dostrzegania powiązań między danymi i procesami.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie)
- Zainteresowanie analitycznym i operacyjnym aspektem procesów sprzedażowych
- Znajomość SAP: moduł sprzedaży
- Znajomość VBA
To oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w profesjonalnym zespole.
- Bogaty pakiet świadczeń – karta MultiSport, pakiet medyczny, świadczenia w ramach ZFŚS, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, PPK,kurs j.angielskiego.
- Możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu ( po okresie próbnym).
- Dobrą atmosferę pracy opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku.
Wszystkie zainteresowane osoby, prosimy o składanie swoich aplikacji klikając w poniższy link APLIKUJ
Twoja aplikacja będzie weryfikowana przez nasz dział HR oraz dział specjalistyczny. Jeśli wzbudzi ona nasze zainteresowanie otrzymasz informację zwrotną wraz
z zaproszeniem na spotkanie rekrutacyjne.
Daj się poznać
Spotkanie w formie on-line lub bezpośrednio u nas
w biurze to świetna okazja, aby lepiej się poznać. Chętnie opowiemy Ci o naszej firmie, kulturze pracy, wartościach, naszym zespole oraz pracy na konkretnym stanowisku.
Oferta pracy
Propozycja współpracy. Będziemy cieszyć się razem
z Tobą jeśli zaakceptujesz naszą ofertę pracy
i staniesz się częścią naszego zespołu.